טיפ מס'
2- דע לאן אתה הולך...
"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" שאלה אליס
"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" שאלה אליס
"זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה
להגיע." - אמר החתול
"לא אכפת לי כל כך לאן. - "
אמרה אליס
"אם כך, לא משנה באיזו דרך תלכי "
-אמר החתול"
(מתוך עליזה בארץ
הפלאות).
בבואכם להתחיל את השבוע הציבו בכל פעם יעד
משמעותי אחד שברצונכם להשיג כמורים/ כמדריכים/ כמנהלים ביום הלימודים ,במהלך
השיעורים, במהלך הפסקות ביחסים בין אישיים בצוות וכד' ...(נניח והחלטתם לא להרים
את קולכם ולא לצעוק ....) - הגדירו התנהגויות לשימור והתנהגויות לשיפור. מומלץ גם להציב יעדים ביחד עם התלמידים כיוון ,שמערכת ציפיות משותפת תסלול
את הדרך לעבודה משותפת ופורייה הרבה יותר.
התמקדו והתרכזו בהשגת המטרה , עקבו אחר
הצלחות ואחר דרכי הפעולה שלכם ...
משהבחנתם בדרכי פעולה מועילות תעדו אותן . התמידו בדרכי הפעולה המועילות
והבחינו גם באתגרים שעולים בדרך , חשבו על
דרכי התמודדות מתאימות.
משתחושו בשיפור משמעותי המשיכו
להתמיד...הידד!!!
זהו השלב בו תוכלו להציב לכם יעד חדש.
זיכרו!!! במקום שיש מטרה תימצא גם הדרך! כך
אפשר יהיה להמשיך ולהשיג בהדרגה יעדים נוספים.
בהצלחה!!!
שתפו ביעד אחד שהצבתם והצלחתם להשיגו! אין עליכם!
אלופים!!
תודה על הטיפ המשמעותי.
השבמחקכעוסקת במעשה החינוכי אני מודעת לחשיבות הגדולה בהצבת מטרות ויעדים.
התחברתי מאוד לדרך שאת מציעה לעשות זאת ובכלל זה הצבת יעדים משותפים עם התלמידים.
זהו טיפ מאוד משמעותי שלקחתי על עצמי וכבר הכנסתי אותו לתכנית העבודה שלי ב"ה.
אשמח לטיפים נוספים ולכלים מעשיים נוספים. תודה!
תודה על הטיפ המשמעותי.
השבמחקכעוסקת במעשה החינוכי אני מודעת לחשיבות הגדולה בהצבת מטרות ויעדים.
התחברתי מאוד לדרך שאת מציעה לעשות זאת ובכלל זה הצבת יעדים משותפים עם התלמידים.
זהו טיפ מאוד משמעותי שלקחתי על עצמי וכבר הכנסתי אותו לתכנית העבודה שלי ב"ה.
אשמח לטיפים נוספים ולכלים מעשיים נוספים. תודה!
תודה עדי.
השבמחקשמחתי לקרוא שהטיפ היה משמעותי עבורך . אין ספק שמודעות וחשיבה רפלקטיבית על העשייה החינוכית שלנו מובילה להצלחה.
יישר כוח!
שנה טובה ומצמיחה שבצידה גם הנאה וסיפוק.
אסנת